Online blijven we voor je klaarstaan!

Ook tijdens de landelijke lockdown blijven wij onverminderd voor je klaarstaan. Onze organisatie is ingericht om op afstand de service te bieden die je van ons gewend bent. Hieronder vind je een overzicht van de belangrijkste aanpassingen:
  • Ons bedrijfspand is gesloten tot in ieder geval 19 januari 2021. Alle bezoeken aan het Daglicht Advies Centrum worden tot die tijd omgezet naar een telefonische afspraak. Onze adviseurs kunnen je wel online adviseren. Bezoek hier onze virtuele showroom, laat je gegevens achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

  • Onze afdeling Customer Care is open tijdens de normale werkuren om al je vragen te behandelen. Je kunt ons via de reguliere kanalen bereiken.

  • Bestellingen en leveringen van onze producten lopen gewoon door. Neem dus contact op met één van onze dealers of montagepartners om te kijken hoe zij je van dienst kunnen zijn. Of bestel je raamdecoratie, buitenzonweringen of insectenhorren via onze webshop.

  • De bezoeken van onze servicemonteurs worden beperkt tot een minimum en als deze wel doorgang vinden zullen extra (veiligheids)maatregelen worden genomen. Hierdoor kunnen doorlooptijden iets oplopen. In bepaalde situaties bieden onze servicemonteurs telefonisch advies. Neem met vragen contact met ons op.

VELUX Nederland is gesloten op: 25, 26 & 31 december en 1 & 2 januari 2021

Wij hopen op je begrip en wensen je alvast fijne feestdagen en een gezond 2021!

Namens VELUX Nederland

Jeroen Proemstra
Market Director