Een sterk merk heeft meer nodig dan alleen een goed product:
goede dienstverlening!

Naast een goed product is ook een goede dienstverlening enorm belangrijk. Logistiek, service, marketing, administratie, kennis, productontwikkeling.... ook die elementen bepalen hoe u als klant een merk ervaart. Daarom doet VELUX er alles aan om aan uw wensen te voldoen.

Hoe u dat merkt?
VELUX Nederland heeft haar dienstverlening op u afgestemd. Dat merkt u bijvoorbeeld aan de afhandeling van uw orders. Wist u bijvoorbeeld dat:

  • VELUX gecertificeerd is volgens ISO 9001 (kwaliteit), ISO 14001 (milieu) en ISO 18001 (veiligheid & gezondheid)?
  • VELUX orders besteld voor 16:30 uur tijdens werkdagen nog dezelfde dag verwerkt? (bij bestellingen via EDI of het Dealer Extranet is dit zelfs tot 19:30 uur!!!)
  • VELUX bijna 95% van haar orders binnen 3 werkdagen uitlevert?
  • VELUX beschikt over een duidelijke retourprocedure?
  • het bestellen van optimale bestelhoeveelheden zowel logistiek als kostentechnisch aantrekkelijk is?

Kortom: VELUX Nederland denkt met u mee. Wij zijn u graag van dienst!


Heeft u vragen of opmerkingen?
Neem dan contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of telefoon (030-6.629.629).