Neem contact met ons op

Wilt u ook
uw indoor life
verbeteren?

Daglicht en frisse lucht met een dakkapel

Heeft u vragen over
onze oplossingen voor
meer daglicht en frisse lucht?

Onze klantenservice staat altijd voor u klaar | VELUX Nederland

Wilt u ook uw indoor life verbeteren? Onze medewerkers staan klaar om uw vragen te beantwoorden!

Daglicht en frisse lucht hebben een directe invloed op een betere gezondheid en welzijn. VELUX oplossingen zijn daarom ook een effectieve manier om een woning en daarmee uw indoor life te verbeteren.

Bij VELUX Nederland staan we graag voor u klaar. Wilt u ook uw indoor life verbeteren en heeft u vragen hoe u dit het beste kunt doen? Neem dan contact met ons op.

Wij kunnen u echter alleen helpen als u woonachtig bent in Nederland. Bent u woonachtig in België? Dan verwijzen wij u graag naar de website van onze Belgische collega's.


Lijst met veelgestelde vragen

Soms is een vraag al eerder en vaker aan ons gesteld. Dan kunnen we u wellicht al helpen met behulp van onze lijst met veel gestelde vragen. Geeft de lijst met veelgestelde vragen geen antwoord op uw vraag? Dan kunt u ons contactformulier gebruiken. U krijgt zo spoedig mogelijk antwoord. Het streven is binnen 2 tot 4 werkdagen.

Is uw VELUX product defect?

Ook dan staan we voor u klaar met een eigen servicedienst. Voor het aanvragen van een bezoek van één van onze monteurs is een speciaal serviceformulier beschikbaar. Na invullen van dat formulier neemt één van onze servicemedewerkers zo spoedig mogelijk (het streven is 2 tot 4 werkdagen) contact met u op.

Onze werkdagen zijn van maandag tot en met donderdag (van 08:00 uur - 17:00 uur) en op vrijdag (van 08:00 uur tot 16:30 uur).

VELUX openingstijden en leveringen tijdens de feestdagen

Het einde van het jaar nadert. Dit betekent dat er een aantal zaken zijn waar u als VELUX dealer rekening moet houden:

  • Op woensdag 19 december sluit ons kantoor, showroom en klantenservice om 15.00 uur i.v.m. een Kerstbijeenkomst.
  • Het kantoor van VELUX is gesloten op de volgende werkdagen: 24, 25, 26 en 31 december 2018 en 1 januari 2019.
  • Gedurende de dagen dat ons kantoor gesloten is, kunt u uw orders plaatsen en volgen via VELUX DealerExtraNet.
  • De laatste besteldag voor standaard-producten met drie werkdagen levertijd (dakramen, gootstukken, etc.) is maandag 17 december 2018 voor 16:30 uur. Levering zal dan plaatsvinden op donderdag 20 december 2018. Bestellingen die later dan 17 december 2018 geplaatst worden zullen vanaf maandag 7 januari 2019 geleverd worden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Let op!
in verband met een voorlopige algehele staking in België op vrijdag 14 december die ons DC daar raakt, worden mogelijk uw leveringen voor aanstaande maandag een dag later geleverd. Dit betreft alleen dakramen, geen andere producten. We houden u op de hoogte wanneer uw levering later wordt geleverd. Excuses voor het ongemak!

The Indoor Generation

Wat voor type klant bent u?

Onze klantenservice helpt u graag met al uw vragen. Om u zo efficiënt en snel mogelijk te kunnen helpen, willen we u vragen om ons te vertellen wat uw relatie is met VELUX.

Bellen? Dat kan natuurlijk ook!