Wij kunnen je alleen helpen als je woonachtig bent in Nederland. Ben je woonachtig in België? Dan verwijzen wij je graag naar de Belgische website.

VELUX Dealer of Professional?

Wij helpen je graag. Ben je VELUX Dealer, dan kun je dit formulier gebruiken om contact op te nemen.
VELUX Professionals kunnen dit formulier gebruiken om contact op te nemen.

Lijst met veelgestelde vragen

Soms is een vraag al eerder en vaker aan ons gesteld. Dan kunnen we je wellicht al helpen met behulp van onze lijst met veel gestelde vragen. Geeft de lijst met veelgestelde vragen geen antwoord op jouw vraag? Dan kun je ons contactformulier gebruiken. Je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord. Het streven is binnen 2 tot 4 werkdagen.

 

Is je VELUX product defect?

Ook dan staan we voor je klaar met een eigen servicedienst. Voor het aanvragen van een bezoek van één van onze monteurs is een speciaal serviceformulier beschikbaar. Na invullen van dat formulier neemt één van onze servicemedewerkers zo spoedig mogelijk (het streven is 2 tot 4 werkdagen) contact met je op.

Onze werkdagen zijn van maandag tot en met donderdag (van 08:00 uur - 17:00 uur) en op vrijdag (van 08:00 uur tot 16:30 uur).

The Indoor Generation

Ik heb een vraag over...

Bellen? Dat kan natuurlijk ook!