Neem contact met ons op

Maak hieronder een keuze. Onze teams staan voor je klaar!

De afdeling Customer Care is maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 8.30 uur – 16.30 uur.

Wij hebben een lunchpauze van 12.30 uur tot 13.00 uur en zijn dan telefonisch niet bereikbaar.

Informatie omtrent vertraging in leveringen

Momenteel ervaren wij al geruime tijd een bovengemiddeld sterke vraag naar onze producten. Door een combinatie van grondstof schaarste, de wereldwijde pandemie én grote vraag naar onze producten ervaren wij helaas vertragingen in onze leveringen. Voor u is het van belang te weten dat de producten wel beschikbaar zijn, maar een langere levertijd kunnen hebben. Dit geldt voor onze houten én polyurethane dakramen.

Bij onze Customer Care afdeling is het vanwege de vele vragen en bestellingen momenteel erg druk. Hierdoor kan het zijn dat we jouw telefoontje of bericht soms helaas niet direct kunnen beantwoorden. Om je vraag zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden verzoeken wij gebruik te maken van het contactformulier op onze site. Het kan momenteel zo’n 5 werkdagen duren voordat je een bericht van ons ontvangt.

Onze oprechte excuses voor het ongemak dat deze situatie mogelijk veroorzaakt.

  • Ik ben consument...

    Ik ben consument...

    Heb je een vraag? In onze FAQ vind je de antwoorden op veelgestelde vragen.

    Raadpleeg de FAQ.

    Links naar veelgezochte webpagina's en formulieren:

    Heb je het antwoord niet kunnen vinden en wil je ons liever direct spreken?

    Bellen kan op telefoonnummer: 030-6629610
    Houd alstublieft de productcodering en/of ordernummer alvast bij de hand. Dan kunnen wij je zo snel mogelijk helpen. 

    Stuur ons een bericht/mail:
    Heb je het antwoord niet kunnen vinden in de FAQ? Of stuur je ons liever een e-mailbericht? Gebruik onderstaande knop om naar het contactformulier (voor consumenten) te gaan. Onze customer care afdeling zal jouw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

    Video: Waar vind ik de productcodering op een VELUX dakraam?
    Openingstijden customer care

    De afdeling Customer Care is maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 8.30 uur – 16.30 uur

    Wij hebben een lunchpauze van 12.30 uur tot 13.00 uur en zijn dan telefonisch niet bereikbaar.

  • Ik ben dealer...

    Ik ben dealer...

    Heeft u een vraag? In onze FAQ vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen.

    Raadpleeg de FAQ (voor dealers)

    Bellen kan op telefoonnummer: 030-6629629
    Houd alstublieft de productcodering en/of ordernummer alvast bij de hand. Dan kunnen wij u sneller helpen.

    Stuur ons een bericht/mail:
    Heeft u het antwoord niet kunnen vinden in de FAQ? Of wilt u ons liever een e-mailbericht sturen? Gebruik onderstaande knop om naar het contactformulier (voor dealers) te gaan. Ons team zal uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

    Wilt u toegang aanvragen voor Dealer Extranet? Vul dan dit formulier in.
    Openingstijden customer care

    De afdeling Customer Care is maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 8.30 uur – 16.30 uur

    Wij hebben een lunchpauze van 12.30 uur tot 13.00 uur en zijn dan telefonisch niet bereikbaar.

  • Ik ben professional*...

    Ik ben professional*...

    *montagebedrijven, architecten, (zelf ontwikkelende) aannemers of voorschrijvers.

    Heb je een vraag?

    Bellen kan op telefoonnummer: 030-6629629
    Houd alsjeblieft de productcodering of andere relevante informatie alvast bij de hand. Dan kunnen wij je sneller helpen.

    Stuur ons een bericht/mail:
    Wil je ons liever een e-mailbericht sturen? Gebruik onderstaande knop om naar het contactformulier (voor professionals) te gaan. Ons team zal jouw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

    Openingstijden customer care

    De afdeling Customer Care is maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 8.30 uur – 16.30 uur

    Wij hebben een lunchpauze van 12.30 uur tot 13.00 uur en zijn dan telefonisch niet bereikbaar.

  • Ik zoek projectondersteuning...

    Projectondersteuning...

    Heeft u een project waarin minimaal 20 dakramen en/of lichtkoepels worden toegepast? Bij zowel nieuwbouw- als renovatieprojecten kan VELUX Nederland B.V. u ondersteuning bieden. De vorm van de ondersteuning hangt o.a. af van het soort project, de fase waarin het project zich bevindt en het soort producten wat toe wordt gepast.

    Bellen kan op telefoonnummer: 030-6629670

    Stuur ons een bericht/mail:
    Wilt u ons liever een e-mailbericht sturen? Gebruik onderstaande knop om naar het contactformulier (voor projectondersteuning) te gaan. Ons team zal uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

    Openingstijden customer care

    De afdeling Customer Care is maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 8.30 uur – 16.30 uur

    Wij hebben een lunchpauze van 12.30 uur tot 13.00 uur en zijn dan telefonisch niet bereikbaar.