Waarom u een account zou moeten aanvragen?

Boudewijn van de Graaf - Directeur Verkoop

Hoe werkt het VELUX Dealer Extranet?
We leggen het hieronder uit....

1. Hoe bestel je in het nieuwe Dealer Extranet?

2. Hoe werkt ordertracking in het Dealer Extranet?

3. Hoe kan ik mijn orders terugvinden in het Dealer Extranet?

4. Hoe vind ik mijn factuur in het Dealer Extranet?

5. Hoe maak ik een offerte in het Dealer Extranet?

Dealer Extranet - Veel gestelde vragen

Wat is het Dealer Extranet?
Waar kan ik terecht als ik vragen heb over Dealer Extranet?
Wat zijn precies de voordelen van het VELUX Dealer Extranet?
Hoe vraag ik een nieuw Dealer Extranet account aan?
Tot welk tijdstip worden mijn orders nog dezelfde dag verwerkt?
Zijn er handleidingen beschikbaar voor het VELUX Dealer Extranet (zoals bijvoorbeeld hoe ik moet bestellen, een order kan terug vinden, etc)?
Ik heb 3x mijn wachtwoord ingevoerd en kan nu niet inloggen. Wat nu?
Hoe weet ik of ik de juiste productcode invoer in het Dealer Extranet?
Welke korting krijg ik als ik via Dealer Extranet bestel?
Brengt VELUX kosten in rekening voor het gebruik van het Dealer Extranet?
Ik had al een account in het oude VELUX Dealer Extranet (versie 2.0). Is mijn account dan automatisch ook aangemaakt in Dealer Extranet 3.0?
Tot hoelang terug kan ik via het Dealer Extranet mijn orders en facturen inzien?
Welke voordelen biedt het VELUX Dealer Extranet 3.0 ten opzichte van het VELUX Dealer Extranet 2.0?